Formació música

Jornades Pedagògico-musicals de les Terres de l’Ebre
Dissabte, 11 de març de 2017
Escola Miquel Granell.- Amposta

Organitzades pell Grup de Mestres de Música de les Terres de l’Ebre i el Centre de Recursos Pedagògics del Montsià, les XX Jornades Pedagògico-musicals de les Terres de l’Ebre es celebraran el dissabte 11 de març de 2017, a l’ESC Miquel Granell d’Amposta.
CONTINGUTS:
Soundpainting. Vicen Tormo.
Descoberta d’un llenguatge de signes per a improvisar i composar en viu.
Treball de la creativitat i la seua aplicació dins l’aula.
Tipus de gestos i les seues funcions.
Pràctiques d’interpretació i direcció gestual i aplicació al currículum.

Perscussió corporal. Enric Pizà.
Treball de la percussió com un recurs fantàstic per treballar la concentració i la memorització tot amb un caire lúdic i divertit.
Adaptació de la música més actual permet apropar-se als alumnes i fer-la més atractiva.
Treball en grup per a permetre la participació dels alumnes i converteix-los en protagonistes amb un objectiu comú: la música.
INSCRIPCIONS fins el dia 6 de març.