Mostra de teatre escolar

L’actual escenari que viu el sistema educatiu obliga a adoptar una nova planificació de la Mostra de teatre escolar mentre duri aquest període d’excepcionalitat i no es permetin la realització d’activitats presencials.

Amb aquests condicionants la 36a. edició de la Mostra de Teatre escolar del Baix Ebre serà en format virtual i constarà de les activitats següents:

• Tallers de dramatització per a l’alumnat.

Treball amb l’alumnat dels mecanismes necessaris per al muntatge i representació d’una obra de teatre: expressió corporal, tècnica vocal, moviments escènics, tècniques interpretatives, construcció d’un personatge…

• Espai de teatre.

Jornada de teatre. Visionat d’una obra teatral i espai de diàleg entre l’alumnat i els creadors de l’obra.

• Participació virtual de les escoles.
    • Pràctica d’aula a partir dels tallers  de dramatització.
    • Documentació del procés de creació d’una peça teatral.
    • Representació d’una obra teatral
    • Gravació amb el mòbil o la tablet i penjar-la al YouTube del centre.
  • Publicació de totes les participacions virtuals a la web del CRP del Baix Ebre.
  • Taller de formació per al professorat

Inscripcions fins el dia 10 de març de 2021.

Fitxa tècnica fins el dia 20 de març de 2021.