Jornada FER

El divendres 4 de setembre de 2020 va tenir lloc de manera virtual la Jornada FER (Futurs Emprenedors Rurals).

Durant la sessió es va resumir els blocs (1,2 i 3) del projecte FER que podreu trobar a www.futursemprenedors.cat i es va animar a aquelles escoles que encara no han sol·licitat el material en paper per aquest curs escolar, a fer-ho a través del telèfon 973 448 933 ext.3 o al correu jguasch@noguerasegrianord.cat

També es va presentar el nou material:

• Les infografies:pdfs sobre diferents apartats del FER per donar suport al mestre o mestra durant la implementació del projecte. Disponibles per descarregar a la web entre octubre i novembre.
  • El mapa Bee Bot: mapa de Catalunya amb estructura de puzzle per treballar amb el robot bee bot amb una proposta didàctica per treballar en grup a l’aula. Enviaran als CRPs per a tenir-los en préstec (gener).
  • Kahoots:21 petits qüestionaris de cada història del bloc 3 per treballar un cop s’hagi treballat aquella història de l’empresa. Estarà disponible durant el mes de novembre a la pàgina web del projecte.

Novetat! Les escoles que s’incorporin aquest curs hauran d’omplir un full de protecció de dades i hauran de publicar-ho a la seva web.

Pel que fa al Grup de Treball relacionat amb el projecte FER, tal com es va comentar a la jornada hi ha la voluntat de fer-lo intercomarcal i virtual per tal de tenir un únic grup de treball FER. Encoratgem els/les mestres en participar al Grup de treball omplint el  Formulari d’interessats als grup de treball.

Podeu visualitzar les experiències de la jornada:

• ESCOLA SALVADOR ESPRIU. Vallfogona de Balaguer. Projecte FER. Tenen publicat un vídeo amb les visites a empreses per realitzar les entrevistes. També van investigar quins emprenedors hi havia al poble del costat, Els Alamús.
  • ESCOLA ARRELS. Els Alamús. Projecte FER. Cicle mitjà i superior junts.  Fan el projecte en tot un curs escolar, tenen una hora setmanal destinada al projecte (acaben el primer trimestre fent l’entrevista a l’empresari).