Emprenedoria

El projecte “FER: Futurs Emprenedors Rurals” fomenta les vocacions emprenedores entre l’alumnat de cicle superior d’Educació Primària de les escoles ubicades en territoris rurals. Entre els objectius del projecte destaca despertar el talent emprenedor entre els i les joves, facilitar la cerca d’oportunitats i l’aprofitament de recursos oferts pel món rural, difondre la cultura emprenedora als centres educatius i incorporar valors relacionats amb l’emprenedoria, fomentar el treball en equip, el debat i les relacions, i introduir de formà bàsica la cultura financera a les escoles. Podeu consultar www.futursemprenedors.cat per saber-ne més.

Des del Consorci GAL Noguera Segrià Nord, en col·laboració amb els Centres de Recursos Pedagògics de la Noguera i del Baix Ebre,  us volem convidar a la sessió de formació online programada pel dia 4 de setembre a les 10.00 h  relacionada amb el projecte Futurs emprenedors rurals per a totes aquelles escoles interessades en aquest projecte.

En aquesta sessió de formació explicarem els materials i nous recursos, coneixerem experiències FER d’altres escoles i es podran resoldre dubtes i preguntes. Aquest any també volem fer molt incís en els nous materials, el bloc 3 d’històries d’empreses de la Catalunya Rural, i el mapa de les comarques de Catalunya per treballar-ho amb robòtica.

10.00h Introducció i materials FER a càrrec de Gemma Cortada i Judith Guasch

11.00h Experiències FER a les escoles a càrrec de

Elena Català de l’escola Salvador Espriu i Laura Bertran de l’escola Arrels

11.30h Nous recusos FER a càrrec de Gemma Cortada i Judith Guasch

12.00h Torn obert de paraula

> INSCRIPCIONS (abans del 3 de setembre a les 14.00h)

El dia previ a la jornada enviarem l’enllaç de la sessió online.