Dia mundial higiene mans

Avui és el dia mundial de la higiene de mans. L’Hospital Tortosa Verge de la Cinta (HTVC) ho celebra des de 2009 amb diverses activitats dirigides a tots els professionals del centre com a estratègia de millora de la higiene de les mans impulsada per l’OMS.
En aquesta línia estratègica, des de fa ja 10 anys el Grup de Promoció Higiene de Mans HTVC ofereix a les escoles del Baix Ebre la realització d’un taller interactiu i d’un concurs de dibuix. Aquest curs en motiu de la pandèmia hem realitzat una adaptació a l’activitat original: hem facilitat un vídeo als centres i a partir de la visualització i del debat a l’aula de les situacions quotidianes en que és molt important la higiene de mans i, posteriorment l’alumnat ha participat en la realització d’un mural col·laboratiu.