Concurs cartells mostra de teatre

Aquest curs realitzarem la 33a Mostra de Teatre Escolar del Baix Ebre. Durant aquests anys milers d’alumnes d’Educació Infantil, Primària i Secundària ens han fet gaudir dels seus espectacles que han preparat amb tanta il·lusió.

Cada any una comarca de la província de Tarragona és l’encarregada de realitzar el disseny del cartell que es veurà a totes les mostres del nostre territori. Aquest any serem els responsables d’aportar aquest cartell i ho farem mitjançant un concurs al qual podran participar tots els centres de la nostra comarca.

Per participar ens heu de fer arribar els vostres cartells en format A3 vertical no més tard del 15 de novembre. Per a més informació adjuntem un tríptic amb les bases del concurs.

Si necessiteu més informació ho podeu fer mitjançant un correu al CRP o trucant al telèfon 977 448 353.

triptic_concurs_2016