Bones pràctiques

L’art, és un llenguatge, és una manera d’expressar i transmetre idees i sentiments. Per mitjà de les obres d’art, l’Art ens comunica alguna cosa ja sigui de manera explícita, implícita o simbòlica. És per aquest motiu que des de l’escola hem destinat una franja horària al cicle superior per a treballar aquest llenguatge mitjançant la creació (transformant o interpretant la realitat) i la reflexió (que provoca o desperta emocions, sentiments i sensacions). Aquesta pràctica dona continuïtat al programa d’innovació pedagògica generació plurilingüe (GEP) que té com a finalitat, millorar la competència en llengües estrangeres de l’alumnat i s’imparteix en anglès. Hem escollit un artista contemporani, ANDY WARHOL, fruit dels seus interessos pel pop art i hem treballat diferents maneres d’expressió del llenguatge mitjançant diferents canals de comunicació.

+[info]