Inscripcions IV Fira Tastet de Ciència

La Fira és un espai de divulgació científica escolar on els centres educatius de Serveis Territorials de Tarragona exposen a la ciutadania els seus treballs científics per tal de fomentar la curiositat i la inquietud per la investigació científica, matemàtica i tecnològica.

Objectius

Divulgar, per part d’alumnat i professorat, experiències de referència científiques, matemàtiques i tecnològiques.
Fomentar la competència comunicativa de l’alumnat dels centres educatius basada en el coneixement de les ciències.
Despertar vocacions científiques en l’alumnat d’educació obligatòria i postobligatòria que facilitin una orientació professional.

Qui pot participar?

Alumnes i docents dels centres educatius dels Serveis Territorials de Tarragona, divulgadors científics d’entitats i/o institucions que s’adeqüin als objectius de la Fira.

Quan i on es fa?

Monòlegs científics, rutes pedagògiques i tallers temàtics: setmana del 15 al 19 de maig de 2017.

Fira Tastet de Ciències: dissabte 20 de maig de 2017.

De 15:00 a 16:00 muntatge de taules, experiments i ambients.
De 16:00 a 20:00 IV Fira Tastet de Ciència, plaça de l’Univers – Fira Centre Comercial – Reus.
De 20:00 a 21:00 recollida del material

logoftc_petitInscripció d’activitats entorn la IV Fira Tastet de Ciència – setmana del 15 al 19 de maig de 2017

Al mes de març s’obrirà el període d’inscripció de cadascuna de les activitats d’aquesta setmana.

logoftc_petitInscripció a la IV Fira Tastet de Ciència – dissabte 20 de maig de 2017

Les inscripcions a la IV Fira van adreçades a centres escolars i divulgadors científics.

Pel que fa a la inscripció de centre, i un cop feta aquesta, s’obre la inscripció dels docents amb les experiències de referència. Posteriorment, farem la de l’alumnat participant a efectes de lliurament del diploma de participació.

TERMINIS FORMULARIS D’INSCRIPCIÓ
simbol-tic1a fase d’inscripció:

Del 16 de gener al 27 de febrer de 2017

Centres docents i referents de centre*

Actiu

simbol-tic2a fase fase d’inscripció:

Del 13 de febrer al 31 de març de 2017

Docents i experiències de referència

3a fase d’inscripció:

Del X al X d’abril de 2017

Alumnat

Formulari no actiu

ESTAT DEL PROCÉS D’INSCRIPCIÓ
simbol-ticDel 16 de gener al 31 de març de 2017
Divulgadors/es científics

Actiu

*Durant el mes de gener i febrer els centres educatius poden realitzar les seves inscripcions.
Un cop feta la inscripció de centre, el CRP enviarà la informació a la direcció i al/la referent per gestionar, a partir del 13 de febrer i fins al 31 de març, la inscripció dels docents i experiències de referència.

El referent de centre és la persona a qui la direcció delega la comunicació entre l’organització i la participació docent.

Animeu-vos!

Per saber-ne més