
Degut als darrers esdeveniments i alertes (tall de rodalies i mitjana distància) i l’activació del pla d’emergència VENTCAT, la conferència sobre el Pla de Lectura de Centre (PLEC) a càrrec de la Mònica Badia, coordinadora del programa Puntedu de biblioteques escolars, es va ajornar fins a nou comunicat. Ara ja tenim la confirmació d’una nova data per al dijous 26 de març a les 17.20 h.
Recordeu que aquesta conferència és una sessió en obert del Seminari de la Biblioteca escolar per tal de donar resposta a tothom que estigui interessat/da a conèixer el PLEC, el document de referència que defineix les línies d’actuació que cada centre es proposa per assegurar la competència lectora de l’alumnat.
Anoteu-vos la nova informació:
Data: Dijous, 26 de març
Hora: 17.20-19.20 h
Lloc: Centre de Recursos Pedagògics del Baix Camp (C/Figueres, 2, Reus)
Les persones que ja us vau inscriure, només cal que confirmeu la vostra assistència en aquest correu.
Si hi esteu interessats/des i no us vau inscriure en el formulari anterior, contacteu amb nosaltres a través de l’adreça electrònica e3990102@xtec.cat.
Esperem que puguem compartir ben aviat aquesta trobada.

