Concurs d’elaboració de llocs web i apps

Concurs d’elaboració de llocs web i apps per a alumnes de Primària, ESO, Batxillerat i Cicles Formatiu de Grau Mitjà o Superior.
Si t’agrada Internet, crea’l!
Ets docent d’alumnes de:
  • Últim Cicle de Primària
  • E.S.O.
  • Batxillerat
  • Cicles Formatius de Grau Mitjà o Grau Superior
No deixis passar aquesta oportunitat!
Enguany celebrem l’11a edició del wapps .catconcurs de creació de pàgines web i aplicacions mòbils en català de la Fundació .cat.

Proposem que els teus alumnes puguin desenvolupar un lloc web real o una aplicació mòbil de manera gratuïta. D’aquesta manera, qualsevol projecte que desenvolupin a l’aula el podran fer visible a la xarxa i que sigui consultable per a tothom.

Fes que es converteixin en creadors digitals i que creïn contingut de qualitat a la xarxa.

Molts altres docents com tu ja hi ha registrat els seus grups d’alumnes!

No t’ho pensis més i participa!
Inscripcions obertes fins al 31 de gener de 2021.
Participa!
Visita reial online per a tots els infants!

Aquest any, més que mai, és imprescindible que els més petits puguin viure el moment màgic de trobar-se amb el patge o la patgessa dels Reis Mags d’Orient. Per això, des de la Fundació .cat posem en marxa patge.cat, una plataforma digital que fa possible que nens i nenes puguin viure-ho sense aglomeracions i de manera 100% segura.

Com funciona?

Qual sevol escola pot sol·licitar l’ús d’aquesta plataforma a través del formulari que trobarà a patge.cat de manera totalment gratuïta. A partir d’aquí es crearà un domini personalitzat segons el nom de patge o patgessa que s’hagi demanat.

Un cop tingueu l’enllaç ja el podeu fer arribar als pares i mares per a que omplin un breu questionari sobre els nens i nenes i triin el dia i hora de la trobada amb el patge o patgessa.

La Fundació .cat proporciona la pataforma, però l’encarregada de posar els patges a disposició dels infants serà la pròpia entitat, en pot posar tants com cregui per tal que els nens i nenes puguin triar amb qui fer la trobada.

Un cop feta la sol·licitut per part dels pares i mares, els infants obtindran una entrada digital amb la confirmació de l’hora reservada amb el patge.

A més a més, la plataforma també permet descarregar plantilles de cartes als Reis o retransmertre la calvacada o qualsevol acte que es faci al voltant de la nit de Reis.

D’aquesta manera, la plataforma digital de Fundació .cat ajuda a mantenir la il·lusió dels més petits i, alhora, dona solució a totes les trobades amb el patge o la patgessa reials que, per culpa de la Covid, han quedat anul·lades.

Demana el patge.cat per a la teva escola!