CRP del Bages. Butlletí juny 2023

Per conèixer les últimes novetats i informacions actualitzades visita la nostra pàgina web i segueix-nos al twitter @crpbages i a l’Instagram

Tallers, cursos, jornades…

XXII Jornada anual de la Xarxa de Competències

L’1 de juliol, a les Cotxeres de Sants. Barcelona, celebrarem la XXII Jornada anual de la Xarxa de Competències.  Una jornada festiva amb la finalitat de compartir i intercanviar les experiències que han realitzat els centres al llarg del curs. La jornada és oberta a tots els docents, pertanyin o no a un centre de la xarxa. En aquest enllaç podeu veure el programa de la jornada i la inscripció.

Embolica’t amb la llengua. IX Jornada pedagògica a la Catalunya central

L’equip LIC de la Catalunya Central organitza la IX Jornada Pedagògica EmboLICa’t amb la llengua que tindrà lloc el dia 27 de juny de 9.00h a 14.00h a la Biblioteca Pilarín Bayés de Vic. Aquí trobareu el programa. Us podeu inscriure en aquest enllaç.

Xerrada sobre abús sexual infantil

Xerrada sobre la prevenció abús sexual a la infància

L’àrea d’Educació del Consell Comarcal del Moianès ha organitzat una xerrada adreçada a professionals de l’educació sobre l’abús sexual infantil,  a càrrec de la Fundació Vicki Bernadet. Cal fer la inscripció prèvia en aquest enllaç.

Jornades de portes obertes per a personal docent a Bagà!

L’oficina de turisme de Bagà, ens conviden a les jornades de portes obertes per a docents on coneixereu els recursos per a escolars de la Vila de Bagà. L’activitat s’iniciarà al pati d’armes del Palau dels Pinós, tindrà una durada d’una hora i mitja, i finalitzarà a l’església de Sant Esteve.

Jornada eXploraSTEAM 23 Inscripcions obertes

El dia 4 de juliol tindrà lloc la 5a edició de l’eXplora STEAM’ 23Podeu consultar el programa de la jornada i el formulari d’inscripció.

Escola d’Estiu 2023. Educació Infantil UManresa

Al Blog d’Educació UManresa han publicat un article amb l’oferta dels tallers que es duran a terme durant el mes de juliol. Escola d’estiu 2023.

Estimar la terra

Els passats 22 i 23 de maig, l’escola Joventut de Callús i el seu entorn natural, van acollir aquesta formació en pedagogia verda. Heike Freire va destacar la importància de prendre consciència del paper decisiu que té la Natura en el desenvolupament saludable i l’aprenentatge dels nens i nenes d’avui.

Activitats per l’alumnat

XVI Gimcana matemàtica

Divendres, 12 de maig i coincidint amb el Dia de la Dona Matemàtica es va celebrar la XVI Gimcana Matemàtica pel centre històric de Manresa organitzada pel Centre de Recursos Pedagògics i els centres de secundària participants. Aquí teniu tota la informació.

Gravacions de les JOrnades incluSIó

Compartim amb vosaltres la gravació de les conferències de les JOrnades  incluSIó, celebrades el 5 i 6 de maig. Ho podeu veure en aquest enllaç.

Projecte: “Coneixem els nostres barris”

La Comissió d’escoles verdes de Súria ens volen compartir aquest article: “Coneixem els nostres barris”

Nous llibres digitals sobre lectura i escriptura-Maig 2023

Aquí teniu un recull de novetats bibliogràfiques sobre la lectura i l’escriptura que podeu consultar en línia. Esperem que siguin del vostre interès.