Torna mSchools Student Awards 2018 – Mobile History Map!

L’objectiu del concurs “mSchools Student Awards – Mobile History Map” és fomentar el treball col·laboratiu de l’alumnat dels centres participants a la plataforma de georeferenciació Mobile History Map, mitjançant el desenvolupament de continguts d’interès i premiar-ne les aportacions més reeixides.
L’enfocament del concurs d’enguany pretén promoure i… Llegeix més»

Arrenca el joc de ciutat dels 125 anys de les Bases

“El Joc dels 125 anys de les Bases” té l’objectiu de donar a conèixer el context històric i social de la Manresa de les Bases (finals del segle XIX i principis del XX) d’una manera atractiva i interactiva.
En aquest joc, els participants hauran de visitar… Llegeix més»

30a conversa pedagògica: Com projectem la imatge del centre en la xarxa?

Roda de premsa en directe
El dijous 23 de novembre a les 17.30 h es farà  el primer debat pedagògic d’aquest curs escolar sota el títol “Com projectem la imatge del centre en la xarxa?”. Aquesta és la trentena conversa pedagògica i es farà a la Sala d’Actes del Departament d’Ensenyament. (Av/. Via Augusta, 202).
Quan… Llegeix més»

4a Jornada de Geologia a la Catalunya Central

El Geoparc de la Catalunya Central, l’UPC Manresa i el Camp d’Aprenentatge del Bages organitzen conjuntament la 4a Jornada de Geologia a la Catalunya Central pel dia 17 de novembre 2017, de 16.30 h a 18.30 h a la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa.
És… Llegeix més»

Uneix-te a la biblio(r)evolució!

I si repensem els usos de la biblioteca escolar?
La Fundació Bofill inicia una “crida” sobre biblioteques escolars. Consisteix a posar el focus en la importància de les biblioteques escolars i repensar els seus usos en la societat del segle XXI. El dia… Llegeix més»