Jornades de portes obertes per a personal docent a Bagà!

L’oficina de turisme de Bagà, ens conviden a les jornades de portes obertes per a docents on coneixereu els recursos per a escolars de la Vila de Bagà. Podreu visitar les instal·lacions del Palau de Pinós, gaudir d’una visita guiada pel nucli antic de la Vila de Bagà i rebre informació de les activitats complementàries. També us informaran d’altres recursos turístics de la comarca que recomanem visitar amb les vostres escoles.
L’activitat s’iniciarà al pati d’armes del Palau dels Pinós, tindrà una durada d’una hora i mitja, i finalitzarà a l’església de Sant Esteve.
Les jornades es portaran a terme els propers diumenges 18 i 25 de juny a les 12:00, és necessari inscriure’s enviant un correu a turismebaga@gmail.com