Formació escoles rurals

Per aquest curs 2018- 2019 s’han organitzat tres jornades adreçades a les escoles rurals que acullen infants del primer cicle d’educació infantil. A l’apartat de formació Escola rural de la XTEC s’han publicitat les tres sessions previstes:

Títol: La documentació a l’educació infantil. De l’evidència a la comunicació. (Codi: 9001010509)

Data: dissabte 17 de novembre de 2018
Ponent: Eva Sargatal
Mestra d’educació infantil i postgrau d’aprofundiment en la primera infància a la Universitat de Barcelona. Vinculada a l’Associació de mestres Rosa Sensat. Membre del consell de redacció de la revista Infància. Membre del grup 0-3 de l’ICE de la Universitat Autònoma de Barcelona..

Lloc: Vic
Horari: de 9.30h a 13.30h

Títol: Quan estan els espais i els materials al servei de les pràctiques educatives de qualitat? (Codi: 9001030509)

Data: dissabte 19 de gener de 2019
Ponent: PER CONFIRMAR
Lloc: Lleida
Horari: de 9.30h a 13.30h

Títol: Adquisició i desenvolupament del llenguatge a l’educació infantil. Com l’acompanyem des de l’escola? (Codi: 9001020509)

Data: dissabte 1 de desembre de 2018
Ponent: Rosa Gil
Mestra d’educació infantil i llicenciada en psicologia i en pedagogia terapèutica. Doctora en psicologia. Actualment treballa com a psicopedagoga a l’EAP i compagina aquesta feina principal amb la docència al Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura a la Universitat Autònoma de Barcelona

Lloc: Tarragona
Horari: de 9.30h a 13.30h

Totes les sessions combinaran presentacions teòriques, exemples i treball en grup.