Coordinació Primària-Secundària | Curs 2017-2018

MATERIALS ENLLAÇOS
Sessió 1: Ajornada la sessió del 25/10/2017

8/11/2017 A l’INS Eugeni d’Ors de Vilafranca de 17 a 19h

Després de conèixer l’Eugeni ens centrarem en el tema de les Tècniques d’estudi.
Us afegim un petit qüestionari per tal de poder compartir. També us demanem que aporteu una petita experiència o alguna activitat referent a les tècniques d’estudi.
Sessió 2: 7/2/2018

Al Servei Educatiu

• Valoració per part dels centres de secundària dels aspectes curriculars i sòcio-afectius més rellevants dels alumnes de 1r ESO (taula recollida de dades per part dels centres de secundària)
  • Traspàs informació resultats del 1r trim dels alumnes que han arribat a secundària enguany.
  • Tècniques d’estudi
Sessió 3: 30/05/2018