XII Jornades 0-12: És possible fer una escola i una educació pública diferent. T’hi apuntes?

Es duran a terme els dies: dissabte 2 d’abril i divendres 1 de juliol de 2016, a la Casa de Convalescència de l’Hospital de Sant Pau. De 9:45h a 14h.

Inscripció:

• La inscripció per cobrir els costos de les dues jornades és de 50 euros que dona dret a assistir tres persones per centre educatiu a les dues jornades. Si hi ha algun centre que vol assistir amb més persones, el cost addicional és de 15 euros per persona.
  • Aquesta Jornada no demana cap ajut a cap administració, ni tampoc cap reconeixement oficial com activitat de formació.
  • El formulari d’inscripció és el següent: http://goo.gl/forms/Mjz0wxS5Pt
  • El número de compte per fer l’ingrés és el següent: ES31 1491 0001 2320 9092 5823 (Triodos Bank)banner012-1
  • Caldrà portar el justificant el dia 2 d’abril o bé enviar-lo a coord.esc012@gmail.com amb el nom del centre o l’entitat que representeu.

Documents adjunts:

Cartell, el díptic i tota la informació referent a la inscripció i a les meses de treball.

Us conviem a participar-hi!

Coordinadora d’escoles 0-12 de la
Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya