Storytelling | ACTUALITAT Centres

“Expliquem contes a les escoles de Primària” es porta a terme des de fa 4 anys a l’Institut el Foix de Santa Margarida i els Monjos. És una experiència que resulta molt enriquidora tant pels alumnes dels centres de Primària com pels de 1r d’ESO.
storytelling_arrels“Ahir dimarts dia 3 de maig un grup d’alumnes de primer d’ESO van anar a explicar contes en Anglès als nens i nenes de primer i segon de primària.
L’activitat és la tasca final d’un dels projectes que els grups de primer d’ESO han portat a terme en l’àrea Llengua Anglesa i que gira al voltant dels contes.
Durant el mes de maig es realitzarà la mateixa activitat a les altres escoles de la zona.
Valorem molt positivament l’activitat perquè millora notablement la competència comunicativa en Llengua Anglesa i intensifica els vincles amb les escoles de la nostra zona educativa.”

Aquest és el link de la notícia: http://www.elfoix.org/component/content/article/624-2016-05-04-09-07-23.html