Programa de Salut Integral

programasiPrograma SI!

Programa dirigit als centres de primària, per educació infantil i cicle inicial.
A la pàgina web del Programa SI (www.programasi.org) hi trobareu tota la informació.

Per accedir a la intranet i conèixer els recursos i les guies del Programa:
Usuari: ensenyament
Contrasenya: Ensenyament

Per més informació sobre el Programa SI a la pàgina de la XTEC:

Antecedents

El Departament d’Ensenyament ha recolzat el desenvolupament i l’avaluació del programa des dels seus inicis amb la voluntat ferma d’expandir-ho arreu de Catalunya si els resultats ho avalaven. En un primer període, 2011-2014, va finalitzar l’avaluació del Programa SI! en la Etapa d’Infantil amb resultat positius.
El 30 de novembre de 2015 es va signar un primer conveni entre el Departament d’Ensenyament i la Fundació SHE a raó del qual el Programa va arribar a 39 noves escoles de la Catalunya Central, que es sumaven a les 45 escoles pilot. El 22 de juliol de 2016 es va renovar el Conveni amb el propòsit d’arribar fins a 300 escoles els dos propers cursos.

Dades del Programa SI a Catalunya (curs 2016/2017):

Total d’escoles:84
Territoris amb presència del Programa SI:

• Catalunya Central: 53 escoles (Bages, Solsonès, Berguedà, Ososna i Anoia)
  • Lleida: 2 escoles (Cervera)
  • Tarragona: 16 escoles (Salou, Vilaseca, Cambrils, Tarragona)
  • Maresme-Vallès Occidental: 6 escoles
  • Barcelona Comarques: 1 escola (Badalona)

El disseny i el desenvolupament del Programa SI estan avalats per la ISO 9001