Presentació oberta a tots els docents: “Biblioteca d’aula: Una oportunitat per a la lectura i el coneixement”

biblioteca-daulaEl proper dijous 24 de novembre a les 17:15h i al CRP de l’Alt Penedès, tindrà lloc una presentació sobre el tema de les biblioteques d’aula, a càrrec de Mònica Badia Cantanero, Coordinadora del Programa biblioteca escolar “puntedu” del Departament d’Ensenyament.

Aquesta activitat, que forma part del conjunt de les cinc sessions del Seminari de coordinació de Les biblioteques escolars de l’Alt Penedès, s’ha organitzat oberta al conjunt dels docents per raó de l’interès general del tema. Es prega confirmar l’assistència en aquest enllaç.

A la conferència es presentarà el document “Biblioteca d’aula: Una oportunitat per a la lectura i el coneixement“, publicació que ha elaborat l’equip del Programa biblioteca escolar de DdE, i que dóna orientacions per organitzar i dinamitzar les biblioteques d’aula (BA) en els centres educatius, tant d’infantil i primària com de secundària, entenent-les com a seccions de la biblioteca de centre (BE) i amb unes funcions complementàries.

Dia i hora: Dijous 24 de novembre de 2016, de 17.30 a 19h

Lloc: Sala d’actes del Servei Educatiu de l’Alt Penedès