Fases del concurs III Jocs Florals Escolars de Catalunya

jocsfloralsEls Jocs Florals Escolars de Catalunya constaran de tres fases:

1a fase
Selecció dels treballs dels diferents Serveis Educatius
Cada centre participant haurà de triar un text per a cada categoria establerta (consultar les bases adjuntes) entre els treballs presentats per l’alumnat abans del dia 25 d’abril, als Serveis educatius de zona en format digital.
Els treballs dels/les alumnes hauran d’anar signats amb pseudònim.
El Servei Educatiu constituirà un jurat, la setmana del 2 al 5 de maig, format per:

• Un o dos membres dels serveis educatius (CRP o LIC).
  • Dos/dues mestres o professors/es dels diferents nivells educatius, educació primària i educació secundària obligatòria.
  • Un/a autor/a o personalitat reconeguda del món de la literatura infantil i juvenil vinculada al territori.
  • Un professional de l’administració educativa o de l’administració local del territori.

S’escollirà un treball per categoria i es farà arribar als Serveis Territorials abans del dia 9 de maig.
2a fase
Els Serveis Territorials constituiran un jurat format per professionals amb els mateixos perfils que consten a la fase 1.
D’entre tots els treballs seleccionats en la primera fase, el jurat n’escollirà set que passaran a la tercera fase. S’enviaran a la Direcció General d’Educació Infantil i Primària i a la Direcció General d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, abans del dia 17 de maig.
Final territorial 12 de maig a la Casa del Mar, carrer Albareda, 1-3 08004 Barcelona
3a fase
Final dels Jocs Florals de Catalunya, 11 de juny de 2016. Els treballs guardonats es publicaran a la pàgina web oficial dels Jocs Florals Escolars.

Veure les Bases de participació.