Concurs ONCE «Som diferents, no indiferents»

Inscripció fins al 31 de gener de 2017

onceAmb el lema «Som diferents, no indiferents. Activistes contra l’assetjament», aquest concurs de l’ONCE busca prevenir el bullying a les  aules, convertint els alumnes en protagonistes actius i agents de canvi.

Hi poden participar tots els alumnes dels centres educatius, creant un cartell publicitari que reflecteixi unes solucions concretes per combatre l’assetjament. Només per inscriure-s’hi, tots els estudiants i docents rebran la polsera «Activistes contra l’assetjament», símbol del programa educatiu que els identifica com a membres actius del moviment i, a més, comptaran amb diversos materials didàctics de suport dissenyats per experts en psicologia i educació sobre el tema.

Més informació: www.concursoescolaronce.es