9th Alt Penedès English Day

El 9è Alt Penedès English Day es celebrarà el dimarts 11 de juny de 2024 i tindrà com a fil conductor el tema “Superheros”.

Comptarà amb la participació de l’alumnat de cicle superior de quatre centres de primària de la comarca. Les escoles d’Avinyonet del Penedès (Avinyonet del Penedès), Sants Abdó i Senén (Pla del Penedès), Les Vinyes (Sant Cugat Sesgarrigues) seran acollides per l’escola Arrels de Santa Margarida i els Monjos.

La jornada començarà de bon matí i seguirà fins al migdia amb activitats de competència comunicativa en anglès organitzades i dissenyades per docents que participen al grup de treball dins el Pla de Formació de Zona de l’Alt Penedès.

Al bloc de l’altpenedesenglishday.blogspot.com trobareu més informació.