Tallers territorials ‘Ara és demà’

El Consell Escolar de Catalunya proposa fer una reflexió en profunditat, compartida amb tots els sectors de la comunitat educativa, sobre el futur de l’educació. Interessa molt conèixer diferents punts de vista envers qüestions cabdals que afecten l’ensenyar i l’aprendre.

Properament es faran els tallers territorials que responen a la necessitat de portar el debat arreu de Catalunya per integrar la diversitat geogràfica i social. S’han programat dos tallers a Barcelona Comarques on es demana la participació dels centres educatius i AMPES.

Localitats i dates del tallers territorials:
· L’Hospitalet de Llobregat: 16 de març de 2017, Centre cultural Bellvitge (Av. d’Amèrica, 53)araesdema
· Vilafranca del Penedès: 23 de març de 2017, Edifici de l’Enològica (Carrer d’Amàlia Soler, 29)
Horari: de 17 a 20 hores.
Nombre de participants: màxim 40
Inscripció per mitjà del formulari publicat a la pàgina del Consell Escolar de Catalunya

L’enllaç on podreu trobar tota la informació sobre aquest projecte és: http://consellescolarcat.gencat.cat/ca/araesdema/