Centre seleccionat per a la #BiblioRevolució

L’Escola Dr. Samaranch i Fina, de Santa Margarida i Els Monjos, ha estat un dels 30 centres de tot Catalunya seleccionats per la Fundació Bofill per formar part de la Crida Biblio(r)evolució.

L’escola hi ha participat a l’àmbit: Us imagineu una #bibliotecaescolar ?? com a agent d’equitat, cohesió i participació de la comunitat educativa?
I amb aquest objectiu d’acostar la lectura i els llibres a tota la comunitat educativa i l’entorn, han organitzant la Gimcana de la Rateta, on hi ha participat tot l’alumnat, de P3 a 6è de primària, amb la implicació de les seves famílies.

Podeu fer-vos una idea d’aquesta activitat dinamitzadora seguint els articles de la pàgina web del centre i veure’n la notícia emesa a Penedès TV.