Escoles d’Estiu 2020 | FMRPC

La Junta del MRP del Baix Penedès i del Garraf davant la situació excepcional del moment ha decidit finalment ajornar l’edició de la 42a Escola d’Estiu del Penedès al 5 al 9 de juliol de 2021, perquè la volem fer de la manera que sempre ho hem fet, amb abraçades i intercanvis d’experiències coeducatives.

Davant la incertesa que vivim, aquest juliol, les vint-i-dues escoles d’estiu de la FMRPC hem consensuat un format mixta d’oferta formativa per col·laborar amb la tornada a una nova normalitat que malgrat tot, sigui bona per a les criatures i el futur del país.

Hem elaborat una escola d’estiu conjunta per a tota Catalunya, amb la participació i la generositat de tots els MRP des de la FMRPC amb una proposta de debats i conferències que s’oferiran durant els primers dies de juliol. Aquests espais gratuïts i oberts a tothom van relacionats amb la situació actual i el sentit de l’educació avui i com hem d’entomar la tornada a l’escola. Cada un dels actes proposats tenen un enllaç. Trobareu la informació en l’adjunt i al blog del MRP del Baix Penedès i del MRP del Garraf.

D’aquestes vint-i-dues escoles d’estiu, set han transformat la seva proposta en una escola d’estiu virtual, certificada pel departament d’Educació, a la qual us hi podeu matricular seguint el procediment que trobareu a les pàgines webs. Són aquestes:

Algunes d’elles ens ofereixen part de les seves activitats a tots els MRP de Catalunya.

Trobareu tota la informació que us cal a les pàgines webs tant de la FMRPC, com dels MRP Baix Penedès i Garraf.

Us demanen que feu extensiva aquesta informació a tot el claustre.

MRP Baix Penedès i MRP del Garraf