Activitat castellera a Cal Figuerot | Dijous 29 de febrer de 2024

Benvolguts,
Benvolgudes,

Ens posem en contacte amb vosaltres per convidar-vos a l’activitat castellera que tindrà lloc el dijous 29 de febrer de 18:00 a 20:00 hores a Cal Figarot.
Durant aquest esdeveniment, els Castellers de Vilafranca realitzaran una presentació amb l’objectiu de promocionar els castells a les escoles.
L’activitat està oberta a tots els docents de primària de l’Alt Penedès. Seria un plaer comptar amb la vostra presència i participació.

🗓️ Data: Dijous, 29 de febrer de 2024
⏰ Horari: 18:00 – 20:00 hores
📍Lloc: Cal Figarot | Carrer General Prim,11 (mapa) Vilafranca del Penedès

✏️ Inscripció a l’activitat castellera 29 de febrer de 2024

Agraïm la vostra atenció i esperem compartir amb vosaltres aquesta experiència única per fomentar la cultura dels castells a les nostres escoles.

Atentament,

Seminari d’Educació Física de l’Alt Penedès