6è English Day Alt Penedès

El 6è Alt Penedès English Day tindrà lloc a Santa Margarida i els Monjos amb la participació de l’alumnat de cicle superior de nou centres de primària del territori.

Les escoles Circell de Moja, Jacint Verdaguer de La Granada, Les Vinyes de Sant Cugat Sesgarrigues, Doctor Samaranch i Fina de Santa Margarida i els Monjos, Avinyonet del Penedès, Sants Abdó i Senén del Pla del Penedès, Montanyans de Sant Marçal i Pont de l’Arcada d’Olesa seran acollides per l’escola Arrels de Santa Margarida i els Monjos.

La jornada començarà a les 9h del matí del dimecres 13 de juny de 2018 i seguirà amb activitats de competència comunicativa en anglès que han estat preparant els docents participants del grup de treball del Pla de Formació de Zona de l’Alt Penedès.

Al bloc de l’altpenedesenglishday.blogspot.com trobareu tots els vídeos de presentació de les escoles participants i les mascotes 2018 que es van proposar com a candidates. També el vídeo que servirà com a fil conductor de la jornada on la mascota guanyadora Skewers ha estat segrestada “Skewers has been kidnapped!