Relació i comunicació en la petita infància

Continuen obertes les inscripcions a la formació “Relació i comunicació en la petita infància” .

En aquest taller es parlarà de l’evolució de l’infant des del naixement fins l’escolarització i es tractaran alteracions de la relació i la comunicació en la petita infància.

En les sessions es crearan espais de treball per:

• Abordar casos d’infants que presentin alteracions de relació i comunicació en la petita infància.
    • Revisar casos pràctics amb el suport de filmacions i històries clíniques, així com articles i altres materials.
    • Fer un recorregut des dels primers mesos de vida fins a l’entrada a l’escola.