35è Saló del Llibre Infantil i Juvenil de Catalunya| Inscripció

Un any més, en el marc del Saló del Llibre Infantil i Juvenil de Catalunya (Mollerussa) s’organitza una jornada dedicada a la lectura i, aquesta en particular, a la poesia. Sota el títol La poesia envers l’escola: mirades i experiències es pretén apropar la poesia a l’alumnat des dels centres educatius.

En aquesta edició s’ha intentat lligar el contingut de la jornada amb la importància de la poesia a les aules i dins la biblioteca escolar.

Es donaran a conèixer diferents propostes de llibres de poesia adreçats a alumnat d’infantil, primària i secundària i es parlarà d’alguns criteris de selecció que podem tenir en compte. Es comptarà amb la participació de diverses escoles del Pla d’Urgell que explicaran una acció conjunta i l’Institut La Garrotxa mostrarà un projecte de vídeo poesia.

La jornada acabarà amb un espectacle poètic a càrrec de Meritxell Gené.

Us adjuntem l’enllaç al programa (on trobareu l’enllaç a la inscripció).