MOST a les escoles

El MOST A LES ESCOLES és la programació del Most Festival dirigida als alumnes de cicle superior de primària, secundària i batxillerat. Una programació feta amb l’objectiu d’apropar i descobrir l’entorn natural i el sector de la vinya a partir del cinema i els seus autors. Enguany s’arriba a la 5a edició d’aquesta secció del festival adreçada als més joves.

El MOST A LES ESCOLES presenta una selecció de pel·lícules de curta durada, nacionals i internacionals, principalment obres documentals, ficcions i publicitat. Totes les sessions comptaran amb la presència d’alguns dels realitzadors i aniran acompanyades per un tast de most natural.

La presència dels autors donarà peu als joves espectadors a poder establir un diàleg i un col·loqui després de la projecció, amb la intenció d’aprofundir en diversos temes relacionats (com es van trobar els personatges de les pel·lícules, com es van filmar algunes escenes, com es construeix una pel·lícula, etc.).

Objectius d’aprenentatge:
• Valorar la sensibilitat estètica i creativa del cineasta.
• Conèixer i propiciar la reflexió del patrimoni cultural i gaudir-ne a través de la descoberta del sector del vi.
• Estimular una actitud analítica respecte la lectura de la imatge audiovisual.

Sessions:
– CIC Fassina de Sant Sadurní: divendres 9 de novembre, 15 h
– VINSEUM de Vilafranca del Penedès: dimarts 13, dimecres 14, dijous 15 i divendres 16 de novembre, 10 h

(les sessions s’adapten als diferents nivells educatius)

Durada: 90 min. aproximadament, comptant la presentació, la projecció (41 min.), el debat i el tast
de most final
Cost de l’activitat: 2 euros per alumne. Escoles amigues: 1,80 euros per alumne.
Inscripcions i informació sobre qualsevol aspecte relacionat amb l’activitat: per correu electrònic a l’info@mostfestival.cat o al telèfon 609 081 347
Període d’inscripció: del 10 d’octubre al 6 de novembre de 2018

www.mostfestival.cat