LA NIT DE L’ESPORT DE VILAFRANCA DEL PENEDÈS PREMIA L’ESCOLA MAS I PERERA

15 jul. 2019

L’Escola Mas i Perera ha rebut el premi a la millor iniciativa en l’àmbit de l’activitat física i l’esport atorgat per l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès a la nit de l’esport.
Vida activa i saludable a l’escola Mas i Perera a través del Projecte Escola Saludable de l’Alt Penedès (ESAP), és una iniciativa que neix fruit del treball en xarxa entre diferents agents educatius i sanitaris del Penedès (Departament d’Ensenyament, Departament de Salut, Consell Català de l’Esport i l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès) .
L’objectiu és fomentar hàbits saludables: alimentació saludables, vida activa, promoció de l’activitat física, del benestar emocional i de salut…a través d’ activitats a l’escola i recomanacions als infants i a les famílies.
Quines activitats fem a l’escola?
El dia de l’activitat de l’educació física al carrer, la cursa d’orientació, la jornada esportiva, el préstec de la motxilla saludable amb consells, contes, i guia d’excursions per la comarca, INFADIMED, el dia de la fruita, avui fem l’esmorzar nosaltres, i moltes més accions que es poden consultar al web o a les xarxes socials de l’escola.
Des de l’àrea d’educació física es fan diferents activitats com el mural dels esportistes, la lligueta de mataconills a l’hora del pati, avui jo sóc el profe, …. Entre elles volem destacar ELS REPTES, proposta que anima a fer activitats actives mensuals amb la família i els amics: excursions a l’entorn proper a Sant Pau, a la Font del Cuscó, al Papiolet… han fet que els alumnes aconseguissin punts saludables que els han permès obtenir, amb la col·laboració de la Regidoria d’Esports, una entrada al Complex Aquàtic per a tota la família.