Visita a una biblioteca escolar

be-visites-1El programa Biblioteca escolar Puntedu del DdE organitza unes visites anuals a biblioteques escolars com a sessions presencials del curs BE1: Concepte, dinamització i aplicació de gestió (ePèrgam). A aquestes visites hi poden assistir, a més a més de les persones que fan aquest curs telemàtic, qualsevol docent que porti la biblioteca de centre i que estigui interessat en conèixer models reals d’organització i dinamització de la biblioteca. Hi esteu convidats.

Al Servei Territorial de Barcelona-Comarques se n’han programat dues, una a una escola i una altra a un institut. Concretament:

• Esc Patufet Sant Jordi ( L’Hospitalet de Llobregat)  Dimecres 15 de febrer de 2017 de 17:30 a 20:30 h.
  • Institut Terra Roja (Santa Coloma de Gramenet) Dilluns 6 de febrer de 2017 de 17:00 a 20:00 h