2a Jornada PSEC 14/02/2019

El dijous 14 de febrer de 2019 a la sala d’actes del Servei Educatiu de l’Alt Penedès (Av. Europa, 28, Vilafranca) es farà la 2a Jornada pedagògica PSEC (Pla Salut Escola i Comunitat) a l’Alt Penedès.

Aquesta jornada va dirigida als docents referents de salut dels centres de Primària i Secundària de la comarca, a les direccions dels centres i a altres professionals de l’àrea sanitària.

L’objectiu és potenciar l’educació per a la salut dels infants i joves, a partir de propostes educatives d’àmbit local i comarcal.

Aquest és el programa d’actes de la jornada.

Clicant damunt dels títols podreu accedir a algunes de les presentacions:

9:00 – 09:15h  Recepció i benvinguda a les persones assistents.
9:15 – 10:00h Salut mental i drogues. Joan Colom (Subdirector General de Drogodependències, Secretaria  de Salut Pública, Departament de Salut)
10:00 – 10:30h La salut mental a la Secundària. Foix Sogas. El Turó. Salut Mental. Associació de familiars i amics.
10:30 – 11h Pausa. Esmorzar saludable. Amb la col·laboració de Fruites i Verdures Plana Rodona S.L. i La Granja Foods S.L.
11 – 11:30h Escola saludable Alt Penedès (ESAP)  Iolanda Bertran i Foix  Ortiz. Escola Mas i Perera

Institut saludable Alt Penedès (ISAP)  Mercè Mompel. Institut Escola Intermunicipal del Penedès

11:30 – 12h Presentació taller per a famílies de la Mancomunitat Penedès – Garraf: A casa també parlem sobre pantalles. Enric Marcos, tècnic de prevenció. Servei de Prevenció de Drogues. Mancomunitat Penedès – Garraf.
12 – 12:40h INFADIMED (Infància i dieta mediterrània): Els nens escullen i els pares compren. Jordi Fernàndez Blanco, director programa INFADIMED
12:40 – 13:15h ACTIVA’T amb l’exercici. Anna Soldevila San José (Directora Tècnica del Complex Aquàtic) i Adrià Cabezas Esteve (Coordinador d’activitats dirigides del Complex Aquàtic)
13:15h Cloenda

Notícies sobre la jornada:

Col·laboradors:

Fruites i Verdures Plana Rodona S.L. La Granja Foods S.L.

Us enllacem la informació de la 1a Jornada.