Materials per a la coeducació. Pàgina de Rosa Sanchis.

coedu6

Sóc professora de Valencià a l’IES Isabel de Villena de València i des de fa més de quinze anys impartisc educació afectivosexual al meu alumnat de Secundària i Batxillerat i, de tant en tant, cursos de formació per al professorat.

Sóc coautora de Sexualidad y adolescencia (Rialla, 2005) i de l’assaig sobre la sexualitat Què tinc ací baix? (Bullent, 2005), dirigit al públic adolescent i publicat també en castellà.

Amb Tot per amor? Una experiència educativa contra la violència a la dona (Rosa Sensat, 2006) vaig guanyar el Premi de Pedagogia Rosa Sensat 2005 i el IX Premi Melchor Botella de Renovació Pedagògica. L’obra està també publicada en castellà a Octaedro.

Abril no és un més (Tàndem, 2008) i Primavera per a Palmer (Tàndem, 2008) són les meues primeres novel·les per a adolescents. La primera se centra sobretot en el tema de la sexualitat i de l’apoderament femení, i la segona tracta principalment el bullying i l’apoderament masculí.

Des de l’any 2009, treballe l’educació sexual a través del blog Karicies, que em permet incorporar textos i llenguatges propers a la cultura popular adolescent: cançons, sèries, pel·lícules, esdeveniments de les xarxes socials, etc. Fruit d’aquesta tasca educativa és el Premi Enric Soler i Godes 2010, d’Experiències pedagògiques a l’escola i la publicació de l’assaig Karicies.com (Edicions 96, 2012).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *