Beques del Programa d’immersió lingüística en anglès, 2024

Us informem de l’oportunitat de participació en les beques del Programa d’immersió lingüística en anglès per estades d’una setmana durant el curs 2024-2025 amb opció a un dels dos torns: tardor de 2024 o primavera de 2025.

Es tracta d’una beca que promou el Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports (MEFPE), adreçada a l’alumnat de 6è de Primària i 2n de l’ESO, per incentivar la pràctica oral de la llengua anglesa en entorns comunicatius no formals. Així mateix, es tractaran temàtiques d’interès social, i es promourà la convivència amb alumnat d’altres territoris de l’Estat. La llengua vehicular de l’activitat és l’anglès. Per optar a la beca, caldrà presentar un projecte al voltant del següent eix: Sociocultural aspects of the different English-speaking countries around the world.

Per a més informació, consulteu: https://www.educacionyfp.gob.es/servicios-al-ciudadano/catalogo/general/99/998217/ficha/998217-2024.html#dc1

Inscripcions fins al 28 d’abril de 2024.