mSchools Awards 2024

mSchools Awards és un concurs que reconeix la tasca duta a terme per alumnes i docents durant el curs escolar dins el programa mSchools i les seves diferents iniciatives.

En la modalitat concurs, els participants poden presentar-se en les següents categories: Scratch Challenge (3r, 4t, 5è, i 6è primària; 1r i 2n d’ESO), Mobile History Map (tots els centres educatius), App Education (3r i 4t d’ESO, batxillerat i cicles formatius) i Plaques programables (Micro:bit, ED1 o Arduino), per a 5è i 6è de primària, ESO, batxillerat i cicles formatius.

L’objectiu de la modalitat de Crida Oberta en el marc del mSchools Awards 2024 és reconèixer i difondre propostes educatives innovadores dutes a terme en centres educatius de Catalunya que, en el marc de transformació digital i educativa, empren recursos digitals per donar resposta als reptes emmarcats en les temàtiques proposades.

Consulteu-ne les bases a les pàgines corresponents, així com els annexos a les bases.