Lectures recomanades per Sant Jordi 2017

Tirant_lo_Blanc_1511La Comunitat de Pràctica de Biblioteques Escolars del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 enguany, per Sant Jordi recomana 20 lectures als alumnes de les escoles de de Cervelló, Corbera de Llobregat, La Palma de Cervelló, Pallejà, Sant Vicenç dels Horts, Torrelles de Llobregat i Vallirana.

Són cinc lectures per a cada cicle (educació infantil i cicles inicial, mitjà i superior d’educació primària). Hi ha inclosos àlbums il·lustrats d’una gran potència visual, llibres joc, contes infantils, llibres de poesia i narracions de temàtiques ben variades que sorprendran a més d’un lector (treball infantil, la por, secrets inconfesables…).

La guia, com les anteriors, s’adreça a les famílies i pretén orientar-les en la compra de llibres per als seus fills. Uns llibres pensats per a ser llegits en companyia i se’n parli.

La il·lustració que encapçala aquesta entrada és un detall de la portada d’una edició de 1511 del llibre Tirant lo Blanc de Joanot Martorell.

Descàrrega de la guia. Escoles de Cervelló, Corbera de Llobregat, Pallejà, Torrelles de Llobregat i Vallirana.

Descàrrega de la guia. Escoles de Sant Vicenç dels Horts.

Per descarregar les guies poseu el cursos del ratolí damunt el document i premeu la icona Finestra externa que surt a la part superior dreta de la imatge.

Els centres que participen al seminari tenen la seva guia personalitzada.