THE FONIX, Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya

L’escola Collserola i l’Institut Banús han participat enguany al The Fonix, 11è Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya.

A partir de dilluns 23 d’abril, Sant Jordi i fins el 4 de maig s’obre la fase de votacions populars a les escoles catalanes.
Podeu votar els vostres projectes preferits entrant al web del concurs, http://www.the-fonix.org/, a la secció “PLAYLISTS”. Allà podreu veure els videoprojectes presentats al concurs on, en llengua anglesa, els concursants ens expliquen un problema marcat per la UNESCO 2030: obesity entre 5è i 2n eso i Healthy planet, de 3r eso a 2n batx.

Us deixem aquí els vídeos presentats per Cerdanyola, desprès de que cada centre hagi escollit un entre tots els que havíen fet. No dubteu en posar un like si us agraden!!! Aquest like és la votació.

Passi el que passi, felicitats als centres pel treball fet!!!!

ESCOLA COLLSEROLA

INSTITUT BANÚS