Taller Experimental “Plantes Mutants” (gratuït)- 20/9 últim dia d’inscripció!

El Centre de Recerca en Agrigenòmica (CRAG) ofereix, de manera gratuïta, el taller experimental “Plantes Mutants” per a l’alumnat de 5è i 6è. EP, durant la 22a Setmana de la Ciència (2017).

L’objectiu d’aquest taller és acostar a l’alumnat dels últims cursos de primària a la funció i a la utilitat de la ciència i a la manera de fer dels científics, tot aportant-los una experiència positiva.

En el taller, els nens i les nenes aprendran a reconèixer alguns aspectes característics de la investigació en plantes, com l’ús d’organismes model. Utilitzant plantes mutants i material de laboratori com lupes binoculars, els alumnes hauran de treballar com autèntics científics, observant atentament, fent les seves pròpies hipòtesis i arribant a conclusions de consens. El taller es complementa amb una visita a les instal·lacions del CRAG guiada pel personal investigador.

Inscripcions: fins el dimecres 20 de setembre inclòs

Curs: 5è i 6è de primària

Lloc de realització: Centre de Recerca en Agrigenòmica (CRAG). Campus de la UAB. Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)

Dies disponibles: 14,15, 16 i 17 de novembre de 2017