COVID19. RECURSOS DOCENTS DE FORMACIÓ

Durant aquests dies de confinament a casa i amb l’ajuda del Departament d’Educació, us anirem presentant diferents propostes de RECURSOS I FORMACIÓ EXTRAORDINÀRIA adreçades al professorat i als centres.

Aquesta nova proposta formativa, que s’ha creat en el marc d’aquest context extraordinari, la teniu al web de la XTEC, on també hi ha un recull actualitzat de recursos i activitats didàctiques en línia que poden ser d’ajut a l’hora d’elaborar propostes didàctiques, i que podeu fer arribar a l’alumnat, per tal que pugui avançar en el seu procés d’aprenentatge, malgrat l’aturada de l’activitat presencial.

Recursos autoformatius. ENLLAÇ Competència digital docent, Inicial. ENLLAÇ.
Activitats autoformatives d’actualització didàctica. ENLLAÇ Dispositius mòbils. ENLLAÇ
Entorn personal d’aprenentatge i Portafolis. ENLLAÇ Educació Infantil. ENLLAÇ
Iniciació al Moddle. ENLLAÇ Entorn personal d’aprenentatge. ENLLAÇ
aula d’autoaprenentatge: La meva XTEC, ENLLAÇ Ràdio. ENLLAÇ

Kudi de Ràdio

La ràdio a l’escola. ENLLAÇ Scratch. ENLLAÇ
Seguretat a Internet; Protecció de dades, Propietat intel·lectual i Drets d’imatge. ENLLAÇ Seguretat a Internet. ENLLAÇ
Taller obert: Gamifica! ENLLAÇ Coneix les STEAM tools. ENLLAÇ
taller obert: Fem un viatge virtual! ENLLAÇ Activitats formatives adreçades a docents de centres de formació d’adults. ENLLAÇ

ACTIVITATS D’AUTOAPRENENTATGE

ENLLAÇ

SELECCIÓ D’APLICACIONS PER CREAR CONTINGUTS EN LÍNIA

ENLLAÇ

BLOC DE LA NATI BERGADÀ EN LA QUE ENS PRESENTA 80 RECURSOS EDUCATIUS PER APRENDRE DES DE CASA. ENLLAÇ

EDUCACIÓN 3.0

BLOCS PER FAMÍLIES “ESTUDIAR A CASA” ENLLAÇ

DOSSIER DE L’ENTITAT AUTISMO SEVILLA AMB PROPOSTES D’ACTIVITATS I ESTRATEGIES D’ACTUACIÓ AMB ALUMNES AMB TEA EN AQUESTA SITUACIÓ DE CONFINAMENT. ENLLAÇ

Aquest post s’anirà actualitzant dia a dia a mesura que vagin sortint aquestes activitats.

Esperem que aquests recursos us ajudin a seguir connectats en aquests dies complexos.