Premi DIALOGA

El Grup d’Investigació Gestió de Conflictes d’ESADE, el Col·legi de Notaris de Catalunya i el Departament d’Ensenyament presenten la 5a Edició del Premi DIALOGA, destinat als centres educatius i als alumnes de 1r de batxillerat i 4t d’ESOamb el tema: Trenquem el silenci davant el bullying: què podem fer? Els alumnes poden respondre aquesta pregunta amb un assaig curt (individual) o amb un video breu (individual o en grup).

Clicant sobre la imatge trobareu tota la informació.

El període d’inscripció finalitza el proper 31 de març.

Una bona oportunitat per sensibilitzar l’alumnat sobre la necessitat de mantenir relacions positives en els centres i implicar-s’hi davant l’assetjament.