PLA ESCOLES LLIURES DE VIOLÈNCIA (LEVL)

El DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ ha anunciat que a partir d’aquest mes es posa en marxa el Pla d’escoles lliures de violència (LELV) recolzat per tot un seguit de professionals del Departament que estan treballant per dur a terme aquest projecte des del mes de setembre.

Aquest equip està acompanyant a unes escoles pilot de tot el territori Català. Actualment, l‘escola Flor de Maig del municipi de Cerdanyola és una d’elles i està rebent formació per tota la comunitat educativa (docents, alumnat i famílies).

Us adjuntem el Pla que vol desplegar el Departament al llarg dels pròxims anys a totes les escoles del territori i que té com a objectiu prevenir, detectar, notificar, derivar i coordinar les actuacions per combatre les violències en el marc educatiu.

El Pla designa a una persona referent de cada Servei Educatiu per a tractar aquest tema, en el nostre municipi la Montserrat Garcia, directora de l’EAP, n’és la referent i també formadora del programa COEDUCA’T.

Es crearà una Xarxa LELV per tal de realitzar un seguiment del pla a nivell Comarcal formada per diferents membres dels Serveis Territorials, EAP i professionals de USAV.