Els Dash&Dot comencen a recòrrer Cerdanyola

Els Dash&Dot han començat el seu recorregut per les escoles de Cerdanyola. La primera parada, l’han fet a l’escola Carles Buigas, ja iniciada en la programació i la robòtica.

Ens diuen que el Dash&Dot és un robot molt simpàtic i divertit i que han treballat reptes matemàtics amb ell. Ens han explicat com el controlaven des d’una tauleta i com l’han fet moure’s per l’aula, moure el cap i els ulls, detectar obstacles…. I una vegada aconseguit tot això han començat un primer repte matemàtic.

“El curs vinent podrem fer reptes matemàtics cada vegada mes difícils. ja estem impacients!!!”