BEQUES ESCOLARS 2020-2021 AJUNTAMENT CERDANYOLA VALLÈS

Ja està obert el termini de sol·licitud de beques per al proper curs.

Clicant la imatge, accedireu a tota la informació de la web de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès

A continuació podeu trobar enllaços directes:

Les sol·licituds s’haurien de presentar, preferentment, de forma telemàtica:
També es poden presentar de forma presencial si la família no té possibilitats de fer-ho telemàticament:

En aquest enllaç podreu trobar la següent informació:

Menjador Escolar. Alumnat d’Educació Infantil, Primària, Secundària, Escoles Bressols Municipals i Educació Especial.

Llibres i Material Escolar. Alumnat d’Educació Infantil, Primària i Secundària i Educació Especial.

Llar d’Infants. Alumnat de 0 a 3 anys.

Equips Informàtics Personals. Alumnat d’Educació Infantil, Primària i  Secundària.

Llicències Digitals, Plataformes on-line i/o programari. Alumnat d’Educació Infantil, Primària i  Secundària.

Colònies i sortides Fi de Curs ( realizades durant el curs 2019-2020). Alumnat d’Educació Infantil, Primària, Secundària i Educació especial en centres públics de Cerdanuyola del Vallès.

Colònies i sortides Fi de Curs ( realizades durant el curs 2020-2021). Alumnat d’Educació Infantil, Primària, Secundària i Educació especial en centres públics de Cerdanuyola del Vallès

Transport Escolar. Alumnat de 4 a 16 anys.

Beneficiaris: Les unitats familiars empadronades a Cerdanyola del Vallès que tenen membres que estiguin escolaritzats a centres d’educació infantil, primària o secundària obligatòria o en centres d’educació especial, amb independència de la localitat on estiguin ubicats aquests centres.

Termini: De l’11 de maig al 30 de juny de 2020.