11 FEBRER, DIA INTERNACIONAL DE LA DONA I LA NENA A LA CIÈNCIA

Aquest dimarts, 12 de febrer, les escoles de Cerdanyola del Vallès van celebrar el DIA INTERNACIONAL DE LA DONA I LA NENA EN LA CIÈNCIA participant del Projecte “100TÍFIQUES”, tot gaudint de la presència de 9 científiques que van poder transmetre la seva experiència en el món científico-tecnològic. Aquest acte  vol fomentar les vocacions cientificotècniques entre les nenes i nens de les escoles.

Necessitem més dones que facin ciència, creïn empreses de base tecnològica o científica, formin part dels departaments d’innovació o dirigeixin centres de recerca i càtedres universitàries. Sabem que serà difícil i alhora sabem que és possible.

En aquest sentit, i amb iniciatives com “100TÍFIQUES”, es vol donar major visibilitat al treball de les científiques amb els àmbits de les ciències i les enginyeries i promoure bones pràctiques que portin a la igualtat de gènere.

En el següent quadre presentem les escoles que van participar en aquest acte.