Jocs florals- lliurament de treballs

Els treballs s’hauran de lliurar, en format pdf, per mitjà del
següent formulari:JFtreballs

Formulari lliurament de treballs

Heu de tenir present que, tal com diuen les bases del concurs:
  • L’extensió no pot ser superior a 3 fulls, amb un màxim de 25 línies per full.
  • El tipus i el cos de la lletra han de ser Arial 12.
  • El format ha de ser en DIN A4, a una sola cara i a doble espai.
  • Hi ha de constar el títol de l’obra, i a dalt a la dreta la categoria i el pseudònim. Per tant, al document NO hi pot haver ni el nom real de l’alumne, ni del centre.
  • És imprescindible que els treballs arribin corregits en quant ortografia, sintaxi i vocabulari.
  • Si opteu a la categoria de conte digital,  ha de tenir una durada de 4 a 6 minuts. (Podeu consultar les bases específiques d’aquesta modalitat)
  • El centre només pot presentar un treball per categoria (dos si presenta prosa i poesia)
Així mateix, és imprescindible que, un cop penjats els treballs, ompliu un segon formulari amb les dades de l’autor:
Els formularis ja estan operatius i el termini per enviar els treballs i les dades dels alumnes acaba el 25 d’abril.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *