IV Jocs Florals Escolars de Catalunya

jocsflorals

Ja s’ha obert el termini d’inscripció de la quarta convocatòria dels Jocs Florals Escolars de Catalunya.

Aquest any hi ha dues novetats respecte la convocatòria anterior:

– Es crea la categoria conte audiovisual il·lustrat per a l’alumnat de primària. L’objectiu és promoure la creació literària potenciant  el treball interdisciplinari des de l’ àmbit lingüístic, l’àmbit digital i l’ àmbit artístic. En aquesta categoria s’han d’abordar noves tècniques narratives com el guió, la llengua oral, la banda sonora i la dimensió visual i plàstica.
En el bloc Conte audiovisual il·lustrat  podeu trobar una proposta  per a treballar el conte audiovisual com a projecte de treball interdisciplinari, així com un llistat de recursos d’àudio i vídeo que es pot utilitzar per a l’ elaboració del conte audiovisual.

conteaudiovisual

– A la fase Territorial es premiarà un treball en poesia i un en prosa, per cada categoria.

Per participar, cal omplir el Formulari d’inscripció  indicant la voluntat de participació del centre i en quina o quines categories. El període d’inscripció és del 13 de febrer fins el 10 de març.

Durant el mes de març, s’enviarà als centres inscrits la informació detallada de com i quan lliurar els treballs.