25N DIA INTERNACIONAL CONTRA LA VIOLÈNCIA VERS LES DONES

El proper dilluns, 25 de NOVEMBRE, es celebrarà el DIA INTERNACIONAL CONTRA LA VIOLÈNCIA VERS LES DONES.

Us convidem a fer difusió d’aquest DIA amb la realització de diferents activitats educatives en els centres educatius.

Acompanyem els infants i a les i els alumnes a desenvolupar uns hàbits i actituds responsables vers la violència de gènere. Aquesta és un tipus de violència exercida contra qualsevol persona o grup de persones sobre la base del seu sexe que impacta de manera negativa.

Des de l’escola i els Instituts s’ha de treballar intensament per acompanyar la construcció de personalitats que respectin qualsevol identitat sexual, així com el respecte absolut entre les persones.

A l’espai web de l’XTEC trobareu experiències, recursos, normativa, protocols i dades d’interès al voltant de la COEDUCACIÓ I IGUALTAT DE GÈNERE als centres educatius.

La Carmen Ruíz Repullo ens explica el conte “EL PEPE Y LA PEPA, L’ESCALA CÍCLICA DE LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE”.  (fragment d’una  sessió formativa)