La promoció de la lectura a cicle mitjà

 

La primera sessió es dedicà a desenvolupar alguns conceptes previs que són bàsics:

a) Animació lectora i gust per llegir. Conceptes sinònims o complementaris
b) La literatura infantil i juvenil a l’escola.
c) Quins llibres han de llegir els infants?
El contingut d’aquesta sessió el podeu trobar en aquesta presentació:

La segona sessió tingué com a objectiu la presentació de criteris per a la valoració i selecció de llibres de literatura infantil i juvenil:

a) Criteris usats pels centres a l’hora d’escollir les lectures de cicle mitjà.
b) Les lectures de la Ronda de llibres i criteris per a possibles alternatives.
c) Criteris de selecció i valoració segons les persones expertes.
d) Els mediadors dels mediadors de lectura.

El contingut d’aquesta sessió el podeu trobar en aquesta presentació:

Els continguts de la tercera sessió han versat sobre els àmbits d’accés de la lectura als centres:

a) Identificació dels àmbits de lectura al centre.

b) Condicions d’èxit i paper del mestre.

c) Activitats i estratègies dels diferents àmbits.

d) Resultats de dues enquestes sobre lectura.

En aquesta presentació es mostren els continguts:

Enllaços referenciats en aquesta presentació:

A la quarta sessió es tractaren:

a) Els itineraris lectors.

b) La lectura en parella als centres.

c) Les discussions literàries.

Accés al dossier amb els continguts de les sessions La promoció de la lectura a Cicle Mitjà.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>