Tenim la paraula

El curs 2021-2022 iniciem el programa de comunicació oral “Tenim la paraula” al Servei Educatiu del Tarragonès. Aquest programa té com a finalitat contribuir a desenvolupar les competències orals de tot l’alumnat.

Una de les actuacions d’aquest programa és la creació de xarxes de comunicació oral, vinculades als centres educatius del nostre Servei.
Aquest programa va vinculat a diferents activitats de formació del professorat en el marc del Pla de Formació de Zona.

Us adjuntem la presentació del programa i les concrecions que corresponen.

Aquest curs 2023-24 durem a terme el tancament del programa amb l’activitat de zona “Teniu la paraula: recomaneu lectures”.

Curs 2023-24

1. ACTIVITAT DE ZONA: “TENIU LA PARAULA: RECOMANEU LECTURES”

– Infografia de l’activitat de zona

– Autoritzacions drets d’imatge:

2. VISITES PEDAGÒGIQUES A CENTRES

Presentació 2021_22

Concrecions del programa

En el marc conceptual del Programa trobareu la bibliografia de referència sobre la comunicació oral i els articles d’experts de referència en l’estudi de la llengua oral de diverses universitats i grups de recerca.

Es centres participants del Tarragonès han estat: col·legi Mare de Déu del Carme,  (Tarragona), INS Martí Franquès (Tarragona), col·legi Joan Roig (Tarragona), escola Serrallo (Tarragona), INS Campclar (Tarragona), INS Collblanc (La Canonja), escola Sant Salvador (Tarragona)

RECULL DE BONES PRÀCTIQUES d’activitats orals dels centres participants a la formació Activitats de comunicació oral (curs 2021-2022).

Centres Experiències
Esc Serrallo  (Tarragona) Aprenem junts
INS Collblanc (La Canonja) La violència de gènere, a debat
Esc Sant Salvador (Tarragona) Parlem del que escoltem, InfoK
INS Torredembarra Voluntariat lingüístic
INS Jaume I (Salou) Explicar un conte (Museu dels instruments)
INS El Morell Un museu a l’aula
INS Campclar Exposició oral del projecte de final de trimestre
C Joan Roig Endevina què tinc amagat
C Mare de Déu del Carme L’has de comprar!